LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 31 maj 2011

Är det bara jag, eller har den här dagen varit jättenajs?

Vid klockan 18.00 fick jag världens ryck och började städa igenom min gamla garderob som jag märkte var fylld med lika gammalt skrot... Riktigt fint blev det och hela mitt rum blev visst rent på grejsimojs i farten... ^^ Inte helt fel!

Bara för att visa så har jag tagit för- och efterbilder! :D



Före                                                     Efter


Vad har jag gjort annars idag? Tjaa.. jag har kånkat runt på sjuttiotretton salamikorvar runt i halva Byske tillsammans med Elisabeth..
Oj, vilka biceps vi har fått idag och oj, vilken träningsverk vi kommer få imorgon....

Men sedan för vi vår belöning i form av ledighet torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag! Najsit värre! ^^

0 kommentarer: