LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 9 maj 2011

Gödsel.

Idag har alla elever på Byskeskolan varit hemma pga det årliga Operation Dagsverke. Det innebär att man jobbar ihop en hundring, (inte en ring med hundar alltså, utan det är pengar vi snackar om), en dag och sedan skänker vi det vi får ihop till välgörande ändamål.

Just därför så har jag idag GÖDSLAT. (och gödslat och gödslat och gödslat lite till....) Jag överdriver nog inte om jag säger att jag nog aldrig i hela mitt liv totalt gödslat så mycket som idag...


Så nu vill vi inte gödsla mer, nu vill vi ha våra julklapér! (haha, fråga inte...)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha xD (behöver inte fråga!)

/ Hon som tycker att det är dålig timlön på det där stället ^^

Emmali sa...

Haha, japp.. XD