LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 23 april 2011

Ska sova....snart.....

Nu sitter jag här tillslut och pustar ut efter dagens påhitt. Bloggar lite, smsar lite... Jaa, ni vet.

Idag har det varit varmt och skönt utomhus, och efter att jag målade naglarna jag har tillbringat en stor del av min dag där. Suttit på en stol i solskenet och löst korsord. (korsordet var alldeles för svårt, så jag fick fråga pappa om nästan varje ord, men vad gör väl det?)
Vi åt grillade hamburgare till lunch, och efter maten ringde Lovisa och kom över.

Vi har idag bla:

• pratat om allt möjligt,

• satt på mej alla mina olika benvärmare på en gång;



• kollat knasiga youtubeklipp (och andra klipp...hehe...),

• ritat av varandras bröllöp (haha, förlåt Lovisa. Jag gör dom i alla fall väldigt små så att inte alla behöver kolla så noga på dom...);



• planerat att måla Lovisas fantastiska blomma på min vägg;



• dansat, (kanske inte sådär superduuper seriöst.. ^^)

osvosv...

Riktigt kul har vi haft, haha! ^^ (särskilt mot slutet, då vi råkade bli lite smått flummiga sådär....)

0 kommentarer: