LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 31 januari 2011

Oj, vad grymt kul jag hade igår!

Helt galet skoj var det igår med konfan och jag längtar redan till mars då nästa träff är! :DD Vi lekte lekar, hade gudstjänst, pratade och hade sjukt roligt!

När jag sedan kom hem så dröjde det inte länge tills jag drog iväg på "frivilligfest" på brosels. :) De hade bjudit in alla som gjort någonting för dom frivilligt under året och hade en fest med 50talstema för oss! Underhållning och god mat var det där och kul var det också!

Idag har jag varit i skolan och efter det så har jag varit i schtaaan på musikskolan och haft vibratokurs med fiolen. :) Jag lärde mej mycket och hoppas på att kunna det där snart!

Nu ska jag gå och lägga mej tidigt helt enkelt för att jag är så fruktansvärt trött. Gonatt! :)

0 kommentarer: