LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 16 januari 2011

Låtsas vara byskekonfirmand - leken. :-)

Jaaadu... Minns inte riktigt hur jag kom in i det men efter gudstjänsten "imorse" så fick jag följa med ner tillsammans med konfagruppen och vara med på deras samling... För er som inte vet så går jag inte konfa här hemma i byske, utan läser på solvik istället. Jag hade i alla fall det riktigt kul då vi fick leka lite, lyssna till en Samuel som berättade om sitt missionsarbete i brasilien (som var riktigt bra!) och lite mer. :)

Resten av dagen har jag inte gjort någonting speciellt alls. Det har varit en riktig "ligga och slappa i soffan"- kväll! Måste erkänna att det var ganska skönt! ;)

Imorgon är det ju i alla fall måndag, vilket betyder att det är skola igen. Just därför ska jag gå och lägga mej nu. Godnatt!

0 kommentarer: