LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


måndag 3 januari 2011

En duktig flicka! :D

Det känns som, precis som rubriken säger, att jag har varit riktigt duktig idag! :D Det händer inte ofta att jag har den känslan, men just nu känns det så!

I förmiddags gjorde jag i princip ingenting... Jag satt vid datorn, spelade lite spel med storasyster, och bara tog det lungt... Fram mot eftermiddagen satte jag igång att städa, först vardagsrummet, sedan mitt eget rum, och sen jag har fixat och grejat och stökat på ganska bra hela dagen. Jag har till och med varit ute på en liten promis nu i kväll! :D

Men just som när det känns som om jag har uträttat stordåd så kommer mamma och berättar att hon har minsann jobbat från kl 8 till 17, städat minst dubbelt så mycket som jag, gjort ditt och gjort datt. Man känner sej lite mindre mallig helt plötsligt...

Okej, jag är väl långt ifrån att slå mamma i att vara duktigt, men jag är (långsamt, långsamt) påväg uppåt!

0 kommentarer: