LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 12 januari 2011

Emmas nya mobil.

Så kom den tillslut, min nya mobil. Nu senaste timmen har jag, mamma och Johanna suttit och lekt med den och den är sååååååå fiiiiin enligt mej precis just nu. Jag ÄLSKAR den. :3


Annars så har jag varit i skolan idag. (surprisesurprise...) Vi hade skridskor på gympan och ni som känner vet hur braaaaaaaaaa jag ääääääär på skridskor... -.-' Jag kan knappt stå på dom om jag ska vara riktigt ärlig. Mot slutet av gympatimmen gick det faktiskt hyfsat bra! Men får jag välja så avstår jag gärna just skridskor...

Idag har även orkestern börjat om och vi har fått tre nya låtar att spela: Manboy, Star Wars och Bred dina vida vingar. Det kommer bli super! ;)

0 kommentarer: