LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


lördag 18 december 2010

Ska sova nu.

Tro det eller ej, men jag har ändå hunnit med ganska mycket en slö hemma-dag som denna!

Jag vaknade ju som sagt ganska sent (för att vara jag..) och steg upp och åt frukost. En liten stund senare var lunchen klar, så det blev till att äta ännu mer.. :3 Jag och Johanna städade sedan hela köket (hur i hela friden kan det bli så stökigt i ett kök??) och sedan julstädade jag mitt rum. :D Ganska stolt över mej själv faktiskt. ^^

Jag och Johanna har även spritsat hela pepparkaks-united med glasyr och sett på julkalendern. :3 Till råga på allt har jag sprungit fram och tillbaka till min skrikande och tjoande pappa framför sporten på tv:n. :) Ferry vann i skidskyttet, handbollstjejerna gick till final i EM, det var simning, slalom, längdskidåkning. Nån sorts sport man ville se i princip hela dan! :-s

Morgondagens planer är att ha skolkatalogtittarkväll med Elisabeth och en Ben och Jerry's. :) NAJS



Bilder från dagens pepparkaksbak. :)
70 fina körmedlemmar och en körledare blev det. :)



0 kommentarer: