LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 26 december 2010

Dan efter dan efter... O.o

Är nu hemkommen från "mommo å moffa" i vindeln. Tråkigt att lämna alla kusiner (och deras nya wii...) men ändå skönt att vara hemma. :)

Jag har fått väldigt många väldigt fina julklappar i år! Det tackar jag alla för så jätte mycket! ♥ Jag har fått skumtomtar, jättesnygga örhängen, ett diadem, ett armband, en krustång, en suuuuperfin tekopp (:D), 500 kr, ett Rummikub mm! TACKTACK ALLIHOPA

På tisdag far Johanna på livskraft och mamma och pappa jobbar. Ni kan nästan lista ut att jag blir ensam hemma i några dagar va? ;) Vet inte riktigt vad jag ska ta mej till då, men funderar på att dra med mej någon på mellandagsrean... :3 Har nämligen en hel lista på saker jag vill köpa!

0 kommentarer: