LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 18 november 2010

You know what? JOY IS HERE!

Förlåtförlåt för att jag inte har bloggat så mycket sista tiden, men joy is here är ju så nära nu! Imorgon smäller det! :D:D Igår hade vi övning kl. 18-21 och likadant idag. Imorgon ska vi träna från 14.30 tills konserten börjar vid 19.00, så vi kör hårt! Men det är ju såååå kuuuul!

Jag, som var med förra året också, minns hur sjukt kul och galet det var! Och oj, vad jag längtaar! :3 Har varit helt pillrig de senaste dagarna känns det som! ;)

Jag skrev aldrig om hur jag hade det på norrlandsoperan i Umeå! Jag kan säga att det var grymt kul! Vi spelade i princip hela dagen och träffade flera gamla kompisar man inte träffat på länge! Grymt kul som sagt och jag och Elisabeth var INTE AAALLS flummiga i bilen påväg hem efteråt. ^^

0 kommentarer: