LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 12 november 2010

Sömnig.

Egentligen borde jag ligga och sova nu. Det tycker jag i alla fall, för jag är så galet trött! Trodde inte att jag skulle orka med nåt annat än att ligga i soffan hela eftermiddagen och göra ingenting, men jag har haft en riktigt trevlig kväll trots allt!

Innan jag berättar om min trevliga och lite smått galna kväll, så tänkte jag skriva att övningen med kören igår var helt otroligt bra! :D (och Julias Sylvia-kakor gjorde inte saken sämre.. :3)

Ikväll kom Lovisa och Natasja över, och vi satte igång Lego Starwars! Grymt skoj var det och de mest använda fraserna den här kvällen var:
"Jag döör, JAG DÖÖÖÖR!! NEEJ! JAG DOOOOG!",
"Vi ska hiiiiitåt, nej vi ska ju hiiiitåååååt!! NEEJ! VI SKA HIIIITÅÅÅÅÅÅT!",
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!" och framför allt:
"AHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHIHIHIHIHIHIHIHAHAHAHAHAHA".
Kvällen avslutades med mackor och kex. :3

Inte helt fel!

0 kommentarer: