LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


torsdag 11 november 2010

Igår och idag.

Haha, jag har märkt hur oerhört intressanta rubriker jag har? (eller så int..)

Igår hade jag helt enkelt inte tid att skriva nånting, så jag tar igen det nu istället.

Igår var det skola. Simning på gympan, vilket jag hatar. Det gick ändå ganska bra tycker jag..
Sedan bar det iväg på Ny Generation-möte och fast inte niorna (som är på prao) var med, så var vi ändå några stycken och hade riktigt kul! :)
Efter det så slängde jag i mej nåt att äta för att sedan hoppa in i bilen till orkestern. :) Inte nåt speciellt att säga om det förutom att Elisabeths mamma glömde hämta oss.. Igen...
Sedan hem, äta middag och springa iväg på veckomässan på brosels. Kom i sista sekund - bokstavligen!
På KU var vi inte speciellt många. Det var jag, Erik och P-A. Som tur var kom Johanna också förbi och vi spelade Mayer. :) Kan säga att jag är stolt över att komma på tredje plats.. Hehe...

Oj vilket långt inlägg detta kommer bli! Blir helt anfådd bara av att skriva det! ;p


Idag då: Skola. (Engelska, matte, so, no, teknik och slutligen spanska.) Torsdagar i skolan är då ganska dryga måste jag säga....
När jag kom hem så satte jag mej i soffan en liten stund och tog sen en liten promis. :) Ner till hängbron bara..
Nu efter maten bär det av till United. :)

Tänkte slutligen skriva om vädret. Det snöar. Har gjort det nonstop i flera dagar nu, och jag tycker faktiskt att det räcker med snö för ett tag nu!
Men jag måste faktiskt medje att det är fint ute. :)

0 kommentarer: