LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


onsdag 20 oktober 2010

Prao! :D

Idag praoar jag hos min fiollärare Catarina. :) "Men varför sitter du då framför datorn??" kanske ni undrar, och det är för att jag är hemma och slänger i mej en tallrik gröt. När jag gick hem och öppnade ytterdörren (snubblade över sista trappsteget upp på bron och höll på att slå ihjäl mej..) så stod Ruth just innanför och oj, vad hon skräms! xS Hon och Johanna är lediga av någon outgrundlig anledning och ska nu baka muffins som deras klass ska sälja.. :)

Oj vad mycket jag babblar på här känner jag.. Och kan ju säga i allt babblande att Johanna köpt sej en ny mobil! :O Ett ord: FUSK! :< Det är en xperia x8 och den är så fin och bra och fungerande (till skillnad från min mobil...)! Jag säger det igen..: FUSK!

2 kommentarer:

joulines blogg sa...

Du borde börja städa ditt rum för då kan du med köpa en ny mobil:P

Emmali sa...

Haha! ;P Tack för tipset, men jag får längre inte några pengar när jag städar rummet! :C Får 700kr i månaden istället. Haha. C: