LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 3 oktober 2010

Jag hade det grymt kul med Lovisa igår...

...och jag vet inte hur många gånger jag blev tvungen att torka tårarna av skratt.. ;P Vi tog över 160 bilder på en kväll, vilket jag tycker är ganska bra gjort... Haha! Cx

Idag har jag inte gjort så vansinnigt mycket, men en sak jag lyckats med är att jag råkade säga till mamma att hon skulle ta 250 g margarin istället för 75 g när hon bakade smulpaj.. :s För er som inte testat det så kan jag säga att det inte funkar särskilt bra....

Just nu chattas det med världens bästa Matilda Rydén! Kulkul! ;D

Snart ska jag på möte på brosels och sitta och sköta datorn. :) När jag frågade mamma om det var svårt så sa hon att jag bara skulle sitta och trycka på en knapp lite nu och då, och det ska väl till och med jag kunna klara av! ;)

0 kommentarer: