LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 1 oktober 2010

Förlåt förlåt förlåt...

...för att jag inte skrivit på länge! Tänkte bara snabbt summera de senaste dagarna innan jag ska hoppa på bussen påväg mot The Life! :D

I torsdags klippte jag mej i stan. :) (konstigt att folk säger att det inte är någon skillnad när man har klippt rak lugg och en hel decimeter där bak...)
Gick sedan och åt en halv sub på subway och sprang till United. :)

Idag har jag varit i skolan. 8 stycken lärare var borta, vilket ledde till att sjuorna fick sluta kl 2, vi fick vara lediga på svenskan, spanskarna fick hål, vi hade knappt någon lärare på tyskan mm.... Fick i a f ha bild vilket jag tycker är grymt kul just nu! C:

Ska nu som sagt på the life och sedan cafe sambouzas. :] Chiao!

0 kommentarer: