LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


tisdag 28 september 2010

Orkar helt enkelt inte komma på nån rubrik..

Skrev nada igår så jag tänkte upplysa er lite om mitt liv igen..

Igår efter skolan gjorde jag tillslut städläxan till HK:n! :D:D Ganska stolt över mej själv uppriktigt sagt. C: Damp sedan ner i soffan framför idol med mamma..

Idag har jag varit i skolan och putsat Johannas fönster. Det första verkar inte så konstigt men när man läser det senare kanske man börjar fundera.. Men då kan jag förklara att det var en del av den där dumma läxan. (Och ja, jag erkänner att jag inte gjorde hela läxan igår..) Kan meddela att hänga ut genom fönstret på andra våningen kanske 6 meter upp är lite halvläskit, och att man blev vit istället för svart om knäna när man satt i Johannas fönster.. Tänker inte nämna hur länge sen det var hon städade..

0 kommentarer: