LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


fredag 24 september 2010

Idag.

Ganska slut nu efter en hel skolvecka.. Ska snart äta och sedan spela fiol tillsammans med min kära syster för nåt "gubbgäng" eller nåt i stan...
- Wish me luck! :s

Sedan bär det av till UG med Lovisa som jag lovat, och också lyckats glömma bort... Men som tur är vet hon om hur mitt minne brukar vara och påminde mej idag! C:


På bilden idag fortsatte vi att göra gipsmasker, och gissa vem som var en av dom som blev gipsade? Jo, jag. :P Det var ganska kul eftersom jag höll på att skratta ihjäl mej medans jag egentligen inte fick röra en fena.. :S Det enda jag kunde (och fick) säga var "mm".... Så medans Jouline och Sanna gipsade (och småbråkade, haha) så låg jag och sa: "Mm! Mmmm.... MMMMM!! Mmmmm... -.-' Mmm? Mm mmm mmm mmm."..

Kul.. x]

0 kommentarer: