LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 26 september 2010

Ehhmm.. Igår. ^^

Igår for jag till Lovisa efter lunch. :) Vi gjorde faktiskt inte så mycket speciellt när jag tänker efter, men kul hade vi! ;D
Mamma ringde och sa att hon snart skulle komma och hämta mej och efter en stund så kikade Johanna in i Lovisas rum för att se hur det såg ut.

Sedan gick jag och hämtade jackan och vi gick ut till bilen. Och gissa vad? - Det var inte mamma som satt i bilen, utan min moster Maria och min kusin Stina (som hade lagt sej ner på sätet för att inte synas..)!!
Snacka om glad överraskning! :D

De var påväg hem från mammas (och Marias) faster som ganska nyligen fått en stroke, och de tänkte att det väl kunde vara kul att komma förbi oss. :) Vi skulle på ett möte på brosels så då fortsatte de hemåt.

Efter mötet så såg jag, mamma och Johanna "Bruce den allsmäktige". Den var riktigt bra! ;D Haha!


(Jag och Johanna har kommit fram till att armen är
en aaaning för lång och böjlig...?)





Idag blir det en städdag.
Jag ska trotsa dammet i mitt rum en gång för alla!


WISH ME LUCK

0 kommentarer: