LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 5 september 2010

Eftersom jag är så grymt dålig på att uppdatera...

...så skrev jag ingenting om vad jag höll på med igår! Så därför skriver jag nu lite om min gårdag...

Igår var det Kyrkorna På Byn! Då samlas alla kyrkor i byske på byn och har lite utställningar, eritriansk mat, tipsrunda, filmvisning på byske fria och "Paradise cookies" (with a taste of heaven...) hade dom också gjort! ;D Det är precis samma sak som dom där kinesiska kakorna, fast det var lappar med bibelord i kakorna istället! :)

Addicted dansade (dom var som vanligt GRYMMA!!), Cc sjöng (hur kan hon vara så bra?),och minidraget sjöng! :)

Dagen avslutades med möte på brosels med Arne och Lotten Höglund, RIKTIGT bra! :D

Haha, jag länkar än en gång till Cc:s blogg med videor och bilder från dagen!

0 kommentarer: