LIFE       |       LOOKS       |       MUSIC       |       PHOTO       |       SHOPPING


söndag 29 augusti 2010

Skriver ett litet inlägg...

...mest bara för att Lovisa tycker att jag borde! :P Och jag måste hålla med om att det börjar vara ett tag sedan man skrev nu!

Tänker bara sammanfatta lite av vad som hänt sedan jag skrev sist..
Jag hade det jättebra hos Matilda och det blev många sena kvällar (och nätter) med mycket flum! :D Tänkte faktiskt bjuda på lite bilder:





Mer fina bilder och även våran fina yoghurt-reklam finns på Matildas blogg: http://creativve.blogg.se/2010/august/pictures.html

När jag sedan kom hem från Uppsala så började skolan om igen.. :) Ganska kul att träffa klassen igen faktiskt.. :3 Vi har bl a haft lägerskola i gagsmark! Kul var det, men lite synd att jag inte kunde stanna uppe så länge på kvällen eftersom jag på morgonen skulle iväg med bussen påväg mot läger i Jäckvik! :D Nu när jag skriver det här så har jag just kommit hem därifrån! Har haft det superkul de dagar jag var där men är nu ganska så slut i benen efter vandring i dom vackra fjällen! =)

0 kommentarer: